کد خبر: 1225951
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
معاون هماهنگ کننده بسیج:

جوان آنلاین: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم. 
به گزارش تسنیم، سردار معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج روز گذشته در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج طی سخنانی گفت: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم. 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال ۱۴۰۳ افزود: سازمان بسیج در ایام هفته عقیدتی برای بسیجیان عزیز و توده‌های مردم برنامه‌های ویژه‌ای دارد. بسیج به عنوان تکیه گاه بزرگ ملت ایران است و امسال با این رویکرد به اجرای برنامه می‌پردازیم. در همین راستا از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت برنامه‌های عقیدتی و سیاسی به صورت هماهنگ تا پایین‌ترین رده‌های بسیج را با رویکرد فرمان اعتلای فرمانده کل قوا در حوزه بسیج و جهاد تبیین و خدمت اجرا می‌کنیم. معروفی تصریح کرد: تمرکز برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ روی گفتمان شهید مطهری خواهد بود و در این راستا برای همه روز‌های هفته عقیدتی برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است. کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها پیرامون حجاب و کرامت زنان در دانشگاه‌ها و در رده‌های بسیج خواهران برگزار می‌شود. علاوه بر این تبیین آثار و خدمات شهید مطهری و تجلیل از پژوهشگران برتر در این حوزه، تجلیل مقام معلم و بزرگداشت شهدای معلم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: برگزاری مراسمات بزرگداشت در محل شهادت، محل زادگاه و همچنین در تمامی رده‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است. همچنین تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی که این شهید بزرگوار از سال ۴۳ آن را فریاد زدند نیز از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در بسیج است. 
معروفی گفت: یکی از دستاورد‌های شهید مطهری تولید قدرت نرم بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی است. امروز دشمن اراده ملت ما را مورد هجمه جدید قرار داده و تغییر ذائقه و افکار را در دستور کار دارد که اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا بوده و جلوی اقدامات دشمن را بگیرد.

برچسب ها: وعده صادق ، بسیج ، وحدت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار